SERBA SEDIKIT TENTANG AKU UNTUK PENGENALAN MENGENAI BLOG - CINTA HATI SAYA

Wednesday 4 March 2015

SERBA SEDIKIT TENTANG AKU UNTUK PENGENALAN MENGENAI BLOG

Assalammualaikum...terlebih dahulu saya ingin mengucapkan kesyukuran terhadap Illahi kerana berkesempatan meluangkan masa untuk membina satu blog yang saya sendiri tak penah terpikir untuk buat..Mungkin disebabkan pelbagai masalah yang terpaksa dihadapi yang mendorong untuk saya membina blog ini..


Saya juga ingin berterima kasih pada suami saya yang menyokong saya untuk membina blog ini..Pada anak-anak yang banyak kerenah..yang membuatkan saya lupa sekejap nak buat blog nie..(padahal tak tahu pun nak buat..hehehe)..



Thankz..to friends yang banyak tolong saya mcm mane nak buat blog2 nie sume..(sume nya secara online je...xpenah pun jumpe..)



And time kasih gak kt famili..sebab sokong anakmu nie tok wat keje yang dowg sendiri xsangka..yang saya nak bina blog sendiri..



Time kasih sume...luv kowg ketat-ketat..



gambar time raye 2013..

No comments:

Post a Comment