BERTENAGA SEPANJANG RAMADHAN AGAR DAPAT MEMUDAHKAN IBADAH - CINTA HATI SAYA

Wednesday 17 May 2017

BERTENAGA SEPANJANG RAMADHAN AGAR DAPAT MEMUDAHKAN IBADAH

Assalammualaikum...

Bulan Ramadhan nak menjelang tak lama lagikan..Tinggal bape hari je lagi..Mesti anda terfikir nak menyediakan menu ape yang sesuai untuk bersahur dan juga berbuka nantikan..Kadang-kadang tu sampai boleh di'list' kan menu ape yang nak dibuat nanti...Hahahaha...

Tapi sekarang nie anda jangan susah hati tau..sebabnya Shaklee telah menyediakan satu SET Ramadhan yang sangat sesuai untuk seisi keluarga..


ESP - Sememangnya dah terkenal dengan soyanya yang cukup terbaik untuk badan kita..Kalau nak cantik juga boleh minum ESP nie...Tapi yang terbaiknya, ESP nie adalah membantu menambahkan tenaga sepanjang harian tau..Malah membantu juga dalam mengenyangkan perut anda ketika bersahur dan juga berbuka...Sambil-sambil itu, boleh juga mengurangkan berat badan jika anda inginkan kelihatan kurus ketika hari raya nanti..

MEALSHAKE -  Biasanya minuman nie hanya untuk kanak-kanak kan,..Tapi korang jangan tak tahu pulak..Mealshake nie juga sesuai untuk bersahur dan berbuka..Ianya membantu mengenyangkan perut anda dan juga mengelakkan berlakunya gastrik tau..

PERFORMANCE DRINK - Minuman nie sangat-sangat digalakkan diambil ketika Ramadhan..Kerana ianya membantu anda dari terhidratnya air dalam badan..Biasanya diambil ketika bersukan kan..Jadi tak salah jika diambil ketika bersahur dan juga berbuka..Sebabnya membantu mengembalikan air yang telah hilang katika berpuasa sepanjang hari nya..
So, kalau korang nak tahu rahsia kecergasan seseorang  nie..korang boleh klick kat sini... untuk tengok sendiri rahsia beliau.


Nak dapatkan SET RAMADHAN nie...Boleh je wasap or call or sms or pm saya di nie  0173739567 


No comments:

Post a Comment