RAHSIA KULIT CANTIK TANPA KESAN SAMPINGAN AGAR KULIT SENTIASA BERSERI - CINTA HATI SAYA

Thursday 18 May 2017

RAHSIA KULIT CANTIK TANPA KESAN SAMPINGAN AGAR KULIT SENTIASA BERSERI

Mendapatkan kulit yang cantik menjadi idaman setiap wanita..Tapi tak terkecuali juga dengan kaum adam..Mereka juga inginkan kulit yang cantik..Almaklumlah sekarang nie orang panggil ape..Metroseksual kan..Alaa..yang bergaya dan berketerampilan nie..

Ternyata pelbagai produk yang terdapat dipasaran sekarang nie..Tapi belum tentu ada yang bersesuaian dengan kulit anda..Betu tak?? So, bagaimana nak dapatkan kulit yang cantik nie, tanpa kesan sampingan pulak tu...Saya sedia membantu anda untuk mendapatkan kulit yang cantik..

 ESP - Sudah semestinya ESP nie adalah minuman yang sangat2 membantu dalam proses kecantikan kulit..Kenapa ye?? Sebabnya protein dalam ESP nie akan membantu meransang pembentukan semula kulit dan otot..Dengan kandungan asid amino yang sangat diperlukan oleh tubuh kita dapat membantu membina kuku, kulit, darah, organ, dan lain-lain sekaligus menjadikan awet muda..
 VITA C SR - Yang nie..semua orang mesti dah tahukan fungsinya..Membantu membekalkan kolagen pada kulit..Bukan itu sahaja, Vit C SR nie juga membantu mencerahkan kulit dan membantu mengurangkan masalah parut
 B-COMPLEX - Tekanan juga boleh menyebabkan kulit mengalami gangguan..Kerana kekurangan oksigen yang dapat dibekalkan oleh darah ke seluruh organ..Jadinya, B Complex membantu melawan tekanan agar dapat memastikan segala fungsi saraf dapat berjalan lancar..Sekaligus, dapat membantu mengurangkan masalah tekanan.
 ALFALFA COMPLEX - Satu item yang membantu mendetoxkan segala racun dan kotoran dalam badan..Bila ada kotoran dalam usus nie..segala suplemen yang dimakan memang tak akan berfungsi dengan baik..Jadi nak cantik kenelag detoxkan usus tu dulu..Bila usus cantik, kulit pun turut cantik juga..
GLA COMPLEX -  Ini salah satu yang terbaik untuk kaum wanita..kerana ianya membantu menstabilkan hormon wanita..Biasalah kaum wanita nie ada 2 hormon yang kene di'jaga', jadi perlukan GLA nie untuk stabilkan hormon..Lepastu barulah boleh cantikkan kulit..

Jom kita tengok vlog nie..Dahulu beliau menghadapi masalah kulit yang teruk..Nak cantik punya pasal..sanggup ambil produk yang boleh mendatangkan masalah pada kulit..Kini beliau dah semakin cantik..



Nak dapatkan produk yang beliau gunakan nie..pm saya pun boleh 0173739567


No comments:

Post a Comment