Wednesday, 23 November 2016

VIVIX BANTU SEMBUHKAN SAKIT TUMIT DAN BACAAN DARAH JUGA TURUT TURUN

Bila umur dah semakin meningkat..macam-macam penyakit yang timbul kan...Ada sesetengah pulak tu kne yang berjangkit-jangkit..

Jangan salah paham pulak..yang berjangkit saya maksudkan contohnya penyakit 3 serangkai yang selalu orang kita panggil tu..ada penyakit jantung..darah tinggi dan kencing manis...Haaa yang nie lah orang selalu dok sebut je..

Tapi kali nie saya nak share cikit testimoni akak nie yang mane tumit dia sering sakit..Kalau korang nak tahu..Kolagen yang ada pada tubuh badan kita semakin menurun mengikut peringkat umur kita..Dan fungsi kolagen dalam badan kita adalah untuk memudahkan pergerakan kita...

Jom ikuti testimoni akak nie tentang Vivix Shaklee yang beliau telah amalkan sejak dulu lagi..





[SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum..
Nama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun. Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan Vivix kerana masalah darah tinggi, sakit tumit dan cepat penat.
.

Saya pernah mencuba pelbagai suplemen, berjumpa doktor dan membeli produk lain seperti Jus Nusantara, Jus dari produk Zhulian dan macam-macam lagi. Doktor juga membekalkan ubat-ubatan setiap kali selepas check up.
.

Saya mula mengenali Shaklee melalui phamplet yang dibawa pulang oleh anak saya, Nurliyana. Beliau merupakan seorang pengedar Shaklee. Saya juga turut membuat pembacaan di Internet untuk mengetahui kandungan Vivix serta membaca testimoni-testimoni di Internet.
.

Saya mengambil 1 sudu teh Vivix setiap pagi. Selain Vivix, saya turun mengambil Ostematrix setiap hari. Selepas 5 bulan mengamalkan kedua-kedua produk ini secara konsisten, bacaan darah tinggi saya telah menurun dan dulu setiap 1-2 bulan saya perlu pergi ke klinik untuk check up, kini cuma 6 bulan sekali sahaja. Saya juga telah menghabiskan 2 botol Vivix dalam tempoh 5 bulan ini.
.

Saranan anda saya untuk pembaca yang mempunyai masalah seperti saya, minumlah Vivix untuk kesihatan yang menyeluruh. Saya berasa sangat gembira kerana bacaan darah tinggi saya telah berkurang bacaannya. Saya juga sangat berpuas hati sebab dengan Vivix ini saya tidak lagi perlu mengambil ubat-ubat lain. Ianya memudahkan saya yang tak suka sangat makan ubat ini.
.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana memperkenalkan Vivix kepada saya. Selama 4 tahun saya menghidap darah tinggi ini, akhirnya saya bebas. Malah berat badan saya juga turun dengan banyak selepas mengamalkan Vivix.

Terima kasih Vivix! Saya sayang Vivix!