SHAKLEEBABY : PRODUK SHAKLEE YANG SELAMAT UNTUK BAYI ANDA - CINTA HATI SAYA

Thursday, 2 November 2017

SHAKLEEBABY : PRODUK SHAKLEE YANG SELAMAT UNTUK BAYI ANDA

BERITA BAIK UNTUK SEMUA IBUBAPA......


 Kalau sebelum nie kita selalu usulkan produk yang berasaskan untuk dewasa je kan..kali nie pulak pihak Shaklee telah mengeluarkan produk untuk anak anda. #shakleebaby nie sangat terbaik untuk kulit anak anda terutama ekzema dan psoriasis.

Suka tak?? Suka tak?? Suka tak??

Mestilah suka kan..sebabnya produk nie lah yang ditunggu-tunggu oleh semua ibubapa kat Malaysia kan..Kalau sebelum nie produk nie hanya dikeluarga di luar negara sahaja..Tetapi sekarang dh keluar di Malaysia pulak...Memang terbaik lah...

Jadi bulan November nie, ibu-ibu dah boleh dah beli sekarang untuk anak anda..dan bapa-bapa pulak perlulah standbykan duit untuk anak anda..

SHAKLEEBABY GENTLE WASH

* 76% bahan organik termasuk lavender dan chamomile
* pH yang seimbang dan diuji sensitiviti
* mengandungi 1,4-dioxance tetapi tidak dalam semua produk shakleebaby

SHAKLEEBABY SOOTHING LOTION


* 99% Asli  
* 87% Bahan organik  
* Dirumuskan dengan biji bunga matahari dan minyak biji jojoba, ditambah dengan shea Butter, Lavender, Chamomile, Rosemary, dan juga minyak vanila untuk kesan menenangkan pada bayi anda.

SHAKLEEBABY MASSAGE OIL 


* Sangat lembut untuk kulit bayi anda pada bila-bila masa sahaja
* Diperbuat daripada minyak bunga matahari organik, lavender dan chamomile untuk melembapkan, melegakan dan menenangkan pada bayi anda.


Haa...korang kalau nak tahu, set penjagaan bayi Shaklee nie bukan sahaja untuk bayi tau..tapi orang dewasa juga boleh pakai juga..Lepasnie abis lah riuh rumah korang dengan suara anak-anak dan juga suami isteri sebabnya nak kan Shakleebaby nie...



Untuk mendapatkan set penjagaan bayi nie..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5feb01150473d991367300432582a4e1

Korang juga boleh hubungi saya di 0173739567..Tak mahal mana pun harga set nie..Hanya RM 381.60 sahaja..Sangat berbaloi untuk korang dapatkannya..


Disclaimer : *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.