MENGERJAKAN UMRAH DENGAN MUDAH DAN SELESA HANYA DENGAN SET UMRAH - CINTA HATI SAYA

Tuesday 28 November 2017

MENGERJAKAN UMRAH DENGAN MUDAH DAN SELESA HANYA DENGAN SET UMRAH

 

Vlog diatas adalah testimoni yang sebenarnya tau..Bukan rekaan semata-mata ye..Mereka telah menunaikan ibadah umrah beberapa tahun yang lepas..Tapi disini saya nak share cikit. Bagaimana mereka kelihatan cergas dan bertenaga sepanjang menunaikan ibadah umarah..

Mereka telah mengambil Set Umrah yang telah membantu mereka untuk kelihatan lebih cergas dan bertenaga walaupun ada dikalangan mereka yang sudah pun berumur..

SET UMRAH

VITAMIN C SR
- Membantu mempertahankan sistem imun dari sebarang penyakit. Badan kita selalunya akan kalah dengan persekitaran yang tidak dibiasakan..Oleh itu, sistem pertahanan dalam badan mudah terdedah dengan pelbagai penyakit samada batuk, selesema, demam dan sebagainya. Jadi Vitamin C SR nie berfungsi mempertahankan sistem imun dalam badan.

B-COMPLEX
- B Complex nie membantu memberikan tenaga. Sepanjang mengerjakan umrah kita memerlukan banyak tenaga. Jadi, pengambilannya membantu mengembalikan tenaga yang telah kita gunakan sepanjang mengerjakan umrah

OSTEMATRIX
- Fungsi Ostematrix nie juga amat penting sebabnya membantu merehatkan badan dan mengembalikan tenaga yang telah hilang. 

NUTRIFERON
- Nutriferon berfungsi untuk membantu mengekalkan ketahanan imun dari hilang. Ianya sangat sesuai untuk semua golongan dari umur setahun keatas

PERFORMANCE DRINK
- Air minuman nie sangat penting ketika melakukan ibadah umrah mahupun haji. kerana ianya membantu mengekalkan air dalam badan dari terhidrat ketika berada di Makkah. Almaklum lah cuaca disana tidak sama dengan cuaca di Malaysia kerana disana keadaan suhu yang meningkat. Jadi badan kita mungkin akan kehilangan air dengan cepat.

CINCH TEA
- Bila berada di Kota Suci, kita mesti nak kan yang terbaik dalam beribadah, Jadi fungsi Cinch Tea nie membantu mengekalkan tenaga agar kita dapat menjalankan ibadah dengan sempurna. Sekali pun dalam keadaan letih dan tidak bermaya.


Musim umrah sekarang nie tidak mengira waktu. Jadi lebih kita bersiap sedia dengan suplement untuk membantu mengekalkan kecergasan dan lebih bertenaga ketika melakukan ibadah umrah.

Boleh buat pesanan anda di bawah sekiranya anda ingin membeli.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=25625e6c2c37b47cdcca585fdd6e25e5

Untuk ketahui lebih lanjut boleh hubungi 017-3739567

No comments:

Post a Comment