Monday, 31 August 2015

FEEDBACK DARI MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN ESP SHAKLEE

Ramai yang tak percaya kan pasal ESP nie...Meh cini..saya nak tunjuk kan cikit pasal ESP nie

Kenapa wanita2 suka kan ESP?
♡ Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggut
♡ tumbuh makin fit,slim
♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak
♡ awet muda
♡ rahim lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best
tu semua diorang yang kata tau..
Salah siapa?
Salah ESP ni lah..sebab BEST sangat..hihi

notakaki: Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protin soya yang berkualiti ting