FEEDBACK DARI MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN ESP SHAKLEE

Ramai yang tak percaya kan pasal ESP nie...Meh cini..saya nak tunjuk kan cikit pasal ESP nie

Kenapa wanita2 suka kan ESP?
♡ Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggut
♡ tumbuh makin fit,slim
♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak
♡ awet muda
♡ rahim lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best
tu semua diorang yang kata tau..
Salah siapa?
Salah ESP ni lah..sebab BEST sangat..hihi

notakaki: Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protin soya yang berkualiti ting

Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH