COQ TROL PLUS : FUNGSI DAN KEBAIKANNYA UNTUK KESIHATAN KESUBURAN - CINTA HATI SAYA

Thursday, 1 February 2018

COQ TROL PLUS : FUNGSI DAN KEBAIKANNYA UNTUK KESIHATAN KESUBURAN

Assalammualaikum.



Setiap pasangan yang dah berkahwin pasti inginkan zuriat kan..Tidak kira samada lambat atau cepat..Kalau dah dapat cepat tu kira Alhamdulillah lah..kalau lambat macam-macam usaha yang kita buat untuk dapatkan zuriat.

Bak kata orang zuriat adalah penyambung kasih sayang dan keturunan. Tanpa zuriat mungkin kita akan berasa tidak lengkap hidup nie. Tapi semuanya terpulang kepada rezeki yang Allah s.w.t berikan. Kita hanya mampu berdoa dan berusaha sahaja..

Bercakap mengenai usaha untuk mendapatkan zuriat nie, saya terfikir cara moden yang orang berduit selalu gunakan iaitu IVF. Ujian nie memerlukan duit yang banyak, kerana sekali je proses melakukannya dah mencecah ribuan ringgit. Bayangkanlah kita nie yang tak berduit, pasti rasa sangat-sangat kecewa kan..

Jadi, kali nie Shaklee telah kenalkan satu produk baru tau iaitu CoQ Trol Plus. Tapi masih tertanya kan apa kaitannya dengan kesuburan nie?? haa..meh sini saya nak share sikit kehebatannya..



 OVUM

* merupakan sel terbesar dan mempunyai mitokondria yang tinggi
* membantu meningkatkan tenaga
* membantu meningkatkan kualiti ovum
* membantu meningkatkan tenaga untuk pembahagian sel




SPERMA

* membantu memberikan tenaga kepada sperma untuk bergerak
* membantu meningkatkan kualiti sperma 
* membantu meningkatkan kuantiti sperma
* menyokong sistem reproduksi dengan meningkatkan tenaga dalam sperma


Kalau anda berasakan yang proses IVF itu sesuatu yang musykil untuk anda buat, apa kata anda mencuba CoQ Trol nie. In Shaa Allah, segala usaha anda pasti akan dibalas dengan kejayaan oleh-Nya. Kita berusaha dan bertawakal.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b97888a4e999fc77272f5c07cb8a6af5

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya 0173739567 untuk pertanyaan lanjut. In Shaa Allah saya sedia membantu anda