COQ TROL PLUS : PRODUK TERBARU DARI SHAKLEE YANG SANGAT TERBAIK UNTUK KESIHATAN - CINTA HATI SAYA

Wednesday, 31 January 2018

COQ TROL PLUS : PRODUK TERBARU DARI SHAKLEE YANG SANGAT TERBAIK UNTUK KESIHATAN

Assalammualaikum...
Alhamdulillah..masih bernafas lagi di muka bumi Allah s.w.t yang sangat berharga..Begitu juga dengan tubuh kita yang masih memerlukan oksigen untuk bernafas..

Masih ramai yang tertanya-tanya "Kenapa Shaklee dah lama tak keluarkan produk CoQ10 nie? Kan produk nie sangat bagus..??

Haa..Kalau korang nak tahu..Shaklee telah keluarkan produk baru..Nak kata baru tu tak la..tapi gantian dari CoQ10 yang lama...Kali nie Shaklee buat tambahan dalam item baru nie..

Nama item nie CoQ TROL PLUS..yang mana dalam nie ada 3 bahan utama yang dipaternkan oleh Shaklee..iaitu Tokoferol, Resveratrol, dan Coenzyme. Setiap bahan nie ada fungsinya tersendiri..




Kenapa pentingnya CoQ 10 nie dalam tubuh kita ??

Sebenarnya dalam badan kita nie ada mitokondrian..yang mana fungsi mitokondrian nie ada lah pusat kawalan dalam sel. Dan di dalam mitokondria nie pula mengandungi CoQ10 untuk hasilkan tenaga. Semakin kita tua..semakin kurangnya fungsi mitokondrian nie. Jadi sebab itulah kita perlukan CoQ10 dengan lebih lagi bagi bantu untuk kita terus bertenaga.


CoQ10 dalam mitokondria nie akan membantu menukarkan makanan ke pada tenaga supaya dapat disalurkan ke sel-sel agar dapat bergerak.
Tahukah anda..sebenarnya badan kita memerlukan 100mg CoQ10 setiap hari untuk terus bergerak dan bertenaga..Bayangkanlah kalau kita tak cukup 100mg CoQ10 nie..badan kita akan lemah dan tidak bermaya..Dari mana kita nak dapatkan CoQ10 nie ?? . 

Bayangkanlah jika anda kena makan sebanyak nie?? Mampu ke anda nak makan sebanyak nie..Rasanya memang tak mampu kan anda nak makan untuk dapatkan 100mg CoQ10 sahaja.So cara yang terbaik adalah dengan makan CoQ Trol nie.

Siapakah yang boleh makan CoQ Trol nie..Semua golong boleh makan CoQ Trol nie kecuali ibu yang hamil..Kenapa ye? Sebabnya, dalam kandungan CoQ nie ada antioksidan, Mana-mana suplement Shaklee yang mengandungi antioksidan, tidak membenarkan ibu hamil untuk mengambilnya ye. Jadi kenelah tunggu lepasbersalin dulu, baru boleh mengambilnya.

Jom dapatkan CoQ Trol nie dengan harga yang berpatutan hanya RM 150.00 sahaja. Sangat murah dan sangat berbaloi tau..

Jika anda ingin membuat pembelian boleh je contact saya atau anda boleh buat belian sendiri dengan click di bawah nie..


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b97888a4e999fc77272f5c07cb8a6af5

  Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi saya di 0173739567. In Shaa Allah, sedia membantu anda.