KENANGAN YANG TIDAK DAPAT DILUPAKAN SETELAH BERGELAR SID - CINTA HATI SAYA

Sunday 14 June 2015

KENANGAN YANG TIDAK DAPAT DILUPAKAN SETELAH BERGELAR SID

Bergelar seorang Sid...sesuatu yang tak dapat dilupakan...macam2 yang perlu sy tempuhi...banyak kenangan yang boleh diukirkan...manis ada..pahit ada..suka duka..semuanya...pendek kata...apa je yang halangan dan cabaran terpaksa ditempuhi...

Bermula dengan makan sendiri...pada tahun 2012...untuk kecantikan je..tapi biasalah manusia mane penah nak cukup...saya mulakn pulak untuk set kesihatan...Tapi sebelum saya mula makam Shaklee nie...saya makan macam2 produk...bercampur2 lah..smpkn member sy tegur saya..klu nk amik produk tu..kne lah y selamat...y sihat..jgn main bedal je...hahaha...sy pun tergelak je la..kne perli..

1st time consume Shaklee

Lepastu..dia knlkan saya pd upline sy sekarang...Asilah Azmi...So saya pun oder ngn dia...n makan..ikut arahan dia..Alhamdulillah...macam2 kesan yang saya dapat...n lepas tu sy pun terus signup jd ahli....

Selama 2 tahun saya jd ahli juz nk makan sendirian je..tok saya n famili...tp bile famili saya ditimpa musibah...br lah saya terpikir.."knp dari dulu lagi aku..aku xbuat biz dlm shaklee???"..terasa mnyesal pun ada...Saya nk tye pd upline saya..tp terasa malu sangat2...sebab dh lme join..tp xbuat biz...So nak dijadikan citer...saya pun buat xmalu..whatsapp upline saya..

Upline saya..Mama Asilah

Alhamdulillah...dia masih terima saya lagi..n sudi guide saya untuk buat biz nie..Bukan tu sahaja..nenny saya ..mama nurul pun sanggup terima saya..untuk ajar semuanya pasal Shaklee..untuk saya buat biz...Dan yang paling best sangat2...dari saya '0'..xde pape ilmu pasal kesihatan...smpailah sekarang..alhamdulillah..saya dah boleh guide mereka yang ada masalah kesihatan..

Mama nurul yang sudi mengajar saya

Yang paling best..kelas yang mereka anjurkan...hanya online sahaja...walaupun kami berjauhan...tapi still dapat ilmu...And kalau ada kelas extra..mereka akan buat secara offline pulak...Nak lagi double extra..da webinar..Yang ni semua cikgu2 akan buat online kelas...Syok sangat2...Tak ada apa yang menjadi penghalang...andai dirisendiri yang membuat alasan...

Dan saya bertekad ingin berjaya seperti mereka...yang telah berjaya...hingga ke hari nie...Tiada daya usaha yang menjadikan kejayaan...Itulah yang dipegang oleh mereka...Nak berjaya kne berusaha...Azam saya nk bantu keluarga..keluar dari kepompong kesusahan..membantu mereka yang inginkan berjaya..dan menambahkan pendapatan...menbantu mereka mendapatkan kesihatan yang selamat...

Jom kita amalkan kesihatan yang selamat...berkesan..mesra alam...

ID SHAKLEE SAYA

No comments:

Post a Comment