TESTIMONI BERPANTANG DAN TIPS DARI BIDAN YANG BERTAULIAH - CINTA HATI SAYA

Sunday 14 June 2015

TESTIMONI BERPANTANG DAN TIPS DARI BIDAN YANG BERTAULIAH

Assalammualaikum..dh lama saya tak tulis blog nie..almaklumlah dugaan datang tanpa henti...Tapi itu semua tidak mematahkan semangat saya untuk berjuang dengan Shaklee..

Kali nie saya nak share cikit pasal berpantang..Pasti ramai yang tahu tentang berpantang kan..Tapi kalinie special cikit..sebabnya saya share testimoni ibu yang berpantang sendiri dirumah...Dan sedikit tips dari bidan yang bertauliah tentang berpantang...



Diharap vlog itu tadi dapat membantu bakal-bakal ibu dan juga ibu-ibu diluar sana untung berpantang secara sihat...Alangkah ruginya kita sebagai seorang wanita yang tidak menjaga kesihatan diri semasa berpantang nie...

Bukan sekarang masalah yang akan timbul..tapi akan datang...Jika tidak betul dan tahu penjagaan time berpantang..

Nak dapatkan set berpantang Shaklee nie...boleh lah hubungi saya...

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM



No comments:

Post a Comment