Monday, 15 June 2015

MENJANA PENDAPATAN DENGAN PROGRAM YES SHAKLEE

Assalammualaikum...tak lama lagi raya nak menjelma kan...sudah tentu kene banyak persiapan yang nak kene buat...nak kene sediakan duit raya la..kuih raya la..baju raya lah...sume la nk kne baru kan...



Tapi anda betul ke dah sediakan sume tu..dengan perbelanjaan yang banayk sekarang nie..ongkos nya tentu la besar kan...kalau anak ramai..belanja kene lah besar...kadang-kadang anak tak ramai pun belanja pun dah besar...

Cukup ke dengan kewangan sekarang..bukan nak kata tak bersyukur..tapi dengan keadaan sekarang nie..semua orang haruslah ingin kn pendapatan yang lebih...


Hutang yang keliling pinggang memang menjadi beban kan..Perbelanjaan sekarang memang macam air...Time gaji je..sume nak kne bayar...yang tinggal dalam poket hanya duit belanja harian..Belum tentu cukup kan..


Jom kita buat duit dengan Shaklee..Bulan nie Shaklee bagi belanja besar tau..bak kata orang cina..angpau yang dorg bagi memang syok tau...

Nak tahu ape dia...Jom klik kt bawah nie...Nanti korang dapat tau ape dia...


Lepas nie...mesti mata kowg terbeliak punya lah...Jangan tunggu lame-lame tau...nanti menyesal pulak...