Friday, 13 May 2016

LUKA BERSALIN CEPAT SEMBUH WALAUPUN CEASER MENJADI IDAMAN WANITA BERSALIN CEASER

Berita kehamilan adalah saat-saat yang sering dinantikan oleh setiap pasangan yang sudah berumah tangga...Memory yang paling indah sangat..tak kiralah anak yang ke berapa..Itulah tanda cinta anda dan pasangan anda..

Bersalin ceaser adalah pilihan yang terakhir yang boleh doktor anda suggestkan..bile tiada pilihan yang boleh buat..Mesti anda terpikir-pikir macam mane nak berpantang...Bersalin ceaser mungkin akan memakn masa yang lame untuk pulihkan luka pembedahan kn..Tapi ada caranya macam mane nak pulihkan luka pembedahan dengan cepat...

Jom kita tengok...testimoni akak nie yang bersalin ceaser tapi luka bersalin cepat sembuh...Apa yang beliau makan ye..samapi boleh macam tu sekali..


Dengan Set Berpantang Shaklee...ditambah lagi dengan Vivix untuk bantu lagi pulihkan luka bersalin ceaser..Alhamdulillah..luka bersalin ceaser pun dah pulih hanya dalam beberapa hari sahaja..

Malah makin bertenaga untuk menguruskan anak yang lain...Tu yang terbaik kan..Satu pengalaman yang sangat berharga bagi seorang ibu...dapat bersalin normal...lain pengalaman dia..bersalin ceaser lain pengalaman dia..memang best..

Jadi tak perlu risau lagi dengan lika bersalin ceaser ye..Set Berpantang Shaklee kan ada..Tambah dengan Vivix lagi...wau...makin berseri-seri la...