8 TIPS UNTUK ELAKKAN JERAWAT AGAR KEKAL SIHAT DAN CANTIK

Jerawat merupakan masalah utama kepada setiap jantina ...Tak kiralah samada lelaki mahupun wanita...Apabila sudah mencapai umur baligh..atau cukup umur..Selalunya seusia 14-19 tahun, kebiasaannya jerawat sudah mulai timbul di muka...

Maksud jerawat nie kalau diikutkan dari segi sainsnya adalah liang-liang pori yang tersumbat sehingga menjadi nanah...Ataupun perubahan hormon yang merangsang kelenjar minyak dikulit..Haaa..Nampak tak..perubahan hormon yang menyebabkan timbulnya jerawat nie..

Saya akan sedia bantu anda untuk atasi masalah jerawat nie ye..








Haaa..dah tengok dah..ada 7 tips yang korang boleh applykan kt diri korang sendiri ye..tok hilangkan /elakkan jerawat tu timbul kat muka korang...Jangan malas pulak nak apply tu..Kang tak cantik muka korang tu pulak...

Ni ada lagi satu tips yang akak nak bagitahu kat korang..Walaupun korang dah bertepek macam-macam kt muka tu..Tapi itu hanya luaran sahaja...Kat dalaman pun korang kene usaha jugak tau..Barulah bertambah meletop muka korang tu nanti..

Hakak nie bukan ape..sejak-sejak makan produk nie..Muka akak nie dah xde lagi dah jerawat nak timbulkan diri dia...Takot rasanya..Kot kalau ada tu..hormon la kan...Nak period ke..Macam tu lah...

Nak tahu tak akk guna produk ape??? Haa inilah yang akk amalkan selama 2tahun nie..Memang berkesan dik non...Best sangat



Berminat untuk mendapatkannya...korang boleh je hubungi akak nie...

Hafza Aein
0173739567





Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH