TESTIMONI DIRI SENDIRI SETELAH MENGGUNAKAN PRODUK KECANTIKAN YANG DIJAMIN SELAMAT

Kecantikan memang tak dapat dipisahkan oleh wanita...Bahkan sekarang ni juga kaum lelaki pun dah pandai untuk cantik..Macam-macam produk yang telah dikeluarkan untuk buatkan seseorang tu menjadi cantik..

Tapi saya xnak ceritakan tentang orang lain..Saya sendiri ada testimoninya sendiri...

----------------------------------------------------------------

" Dahulu kulit saya memang cantik..bukan nak perasan lah...sebab tak xde sebutir jerawat pun yang timbul kt muka nie...Dari mula akil baligh sampailah saya abis sekolah menengah...Tapi selepas abis sekolah je saya dah mula bekerja..Biasalah, bila dah da duit kat tangan tu macam2 lah nak dibelinya kan...

Saya mula tertarik dengan satu produk nie...Namanya biarlah saya rahsiakan lah ye...Memang fames produk nie..Macam2 jenis produk dia..Dari pencuci muka hinggalah ke krim malam..Segala macam krim lah yang ada..untuk semua kulit..Yang jeragat lain barangannya...yang jerawat lak lain barangannya...Dan harga dia pula boleh tahanlah...

Selepas tu..saya mula berhenti untuk menggunakannya...sebab ada sesetenagh produk dah abis..dan sesetengah tempat xde produk nie...Bila dah berhenti tu mulalah kulit jadi kusam balik..berminyak..tona kulit xsekata....

Sehinggalah saya lahirkan anak ke 2...Semua masalah tu saya hadapinya dengan tenang..huhuhu...Kesian kt saya..abis kulit dah xcantik dah...Tak lama selepas itu, kawan saya kenalkan saya dengan satu produk yang lain lagi...Tapi kali nie bukan untuk luaran..tapi untuk dalaman...

Mula2 saya was-was jugak..Mane taknya...saya risau takut kulit jadi makin teruk..Tapi sebab nak kan kulit yang cantik time tu..saya pun makan...Mula2 makan memang xde rasa pape..Xde effect langsung la..Tapi setelah consume selama 3 bulan..Alhamdulillah kulit saya makin cantik...tona makin sekata...kulit dh xberminyak dah..


Tu gambar saya time 2011..time tu anak baru sorang..Kalau orang tengok muka tu macam anak dah lebih 3 orang dah..Macam tak terurus kan..huhuhuhu....Yang 2013 tu saya dah makan produk lebih setahun..itulah hasil yang saya dapat...Tona kulit makin sekata...Muka xde lah cerah mane pun..Atleast xdelah berjerawat dan berjeragat...huhuhu...Alhamdulillah...



Dan nie gambar terbaru saya...hhihihih..saya nie xde la pandai sangat nak berselfie..Ini pun terikut kengkawan...hahaha...

----------------------------------------------------------------

Pape pun saya sangat hepi dengan produk kecantikan yang saya gunakan sekarang nie...Best tau,...Menjadi idaman saya sekarang nie..Ada yang nak tahu ape yang saya gunakan...Meh hubungi saya...Saya akan ceritakan betapa bestnya produk nie..Dan betapa terujanya saya bile dapat effect nie..


Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH