Thursday, 14 May 2015

YES PROGRAM..SHAKLEE BEST

Assalammualaikum...sempena bulan Mei nie...walaupun dah pertengahan bulan...tapi masih awal lagi untuk saya sampaikan berita gembira..buat anda semua...

Kenapa saya cakap macamtu...sebab Shaklee ada menawarkan program yang dipanggil Program YES...Ape itu YES???

YES -  Young Entrepreneur System....iaitu SESIAPA SAHAJA BOLEH MENYERTAINYA...untuk berpeluang menjadi jutawan yang berjaya...selama 13 bulan sahaja...Tetapi dengan syarat mengikuti syarat-syarat yang ditetapkan oleh Shaklee...Senang je syarat dia....tak payah takut lah...

Ada 5 intensif program tersebut :

1. VITALEA PERCUMA


* Mendapat vitalea secara PERCUMA dengan menjadi ahli dan membeli satu item dari produk Shaklee..Tak mahal pun..minima RM 27 je pun dah cukup...Bersempena hari jadi yang ke 100 tahun...

2. Terdapat 4 pakej yang ditawarkan..tanpa GST...

  
    i - Set Prenatal
      * set untuk merancang kehamilan...@ kehamilan..(sesuai pada ibu2 yang inginkan zuriat..atau pada mereka yang dah preggy dan inginkan kesihatan yang terbaik buat diri anda dan bayi...) 
      * berharga RM 467..tetapi mendapat diskaun sebanyak 5%..bestkan
SET PRE-NATAL

    ii - Set Postnatal 
       * set berpantang...(bagi mereka yang berpantang dan menginginkan kesihatan tubuh badan yang cergas dan bertenaga semasa dalam keadaan berpantang..Dan juga untuk memberikan susu yang secukupnya kepada bayi anda..)
       *  berharga RM 467..tetapi mendapat diskaun sebanyak 5%..syoknya

SET POST NATAL

   iii - Set Kurus
       * Sesuai pada mereka yang ingin menjaga penampilan diri agar nampak anggun dan segak...dengan kesihatan yang sihat
       * satu set berharga RM536..dan mendapat diskaun juga  5%..

   iv - Set Vivix
       * Untuk kesihatan awet muda...tonik 1001 keajaiban...untuk darh tinggi..kencing manis..stroke..jantung..macam-macam lagi lah..
       * RM 760 dapat diskaun 5%..free membership..free postage..bestkan..




3. WANG TUNAI 100%

* Shaklee akan memberikan wang tunai sebanyak 100% sekiranya ahli baru menyertai dan mengikuti syarat-syarat yang telah ditetapkan...Best tak...Cuba bayangkan..Kalau kita dapat Rm1500..lepastu pulak..Shaklee bg lagi RM1500...dah jadi RM3000 la kan...mata kita pun dah berpinar-pinar dengan duit...


4. WANG TUNAI BULANAN

* Mendapat pendapatan tunai bulanan sebanyak 10% -hingga 50%....waa..bertambah-tambahlah best kan...Dapat duit raya tu...terasa teruja tak..nak join..dah lah dapat bonus..lepas tu pulak Shaklee nak bagi lagi duit...dah boleh buat saving nie..tak pun boleh g jenjalan kan...


5. NAIK RANK DAPAT TUNAI RM10K

* Sekiranya, berjaya mendapat rank yang tertinggi...Shaklee nak bg lagi duit..sebanyak RM 10k...Sape yang nak bagi duit banyak tu...Tapi Shaklee berbesar hati nak bagi sume tu...


Betapa banyaknya..Shaklee nak bagi..memang rugi lah kalau anda tak ambil peluang nie...Saya sendiri pun nak rembat peluang besar macam nie tau...

Nak tahu lebih lanjut..boleh hubungi saya ye..Jangan tunggu lama-lama tau...

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM