ALTERNATIF LAIN SELAIN AJHT UNTUK MEMBANTU MASALAH SENDI

Assalamualaikum semua...

Sekarang ni semua orang pun tercari2 solusi utk masalah sendi memandangkan AJHT tiada dalam pasaran buat sementara.... Pasti ada alternatifnya kan?..Ada macam-macam alternatif yang boleh membantu masalah sendi anda..

Kalau AJHT takde, utk masalah sendi.... nak makan ape? Alternatif kepada Joint Health (AJHT)...

1. VIVIX
Kajian menunjukkan resveratrol (bahan dalam Vivix tuh) berkesan utk mengatasi masalah keradangan, antioksidan, membaiki DNA dan menghalang sel dari bermutasi. Ia bukan saja sangat bagus untuk masalah sendi tapi masalah2 kesihatan lain. Silap2 boleh muda 25 tahun?




2. Collagen Powder (SCP)
Kolagen diperlukan utk membaiki dan maintain tisu2 lembut di sekitar sendi. kalau tisu2 ni rosak.. itu yg krupp krappp sakit sendi segala tu.

3. VITA-C
Vitamin C sangat penting dalam penghasilan Collagen. Suka atau tidak kita ni sebenarnya kekurangan vitamin C sebab ia mudah sangat keluar dari tubuh kita.



Memandangkan kita masih bersisa 3 hari utk promo Vivix bulan ni,meh saya nak bagitahu yang Vivix sgt bagus utk sakit sendi. Lebih2 lagi bagi penghidap artritis...memang sangat etrbaik..Dah ramai yang mencubanya..dan mereka berpuas hati dengan masalah artritis yang semakin berkurangan..



Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM


Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH