3 KEBAIKAN VITAMIN C CHEW UNTUK SEMUA

Assalammualaikum....mula-mula sekali ramai yang dah tahukan pasal vitamin c...sume pakat-pakat nak cantik dengan vitamin C..ada yang sampai nak cucuk tang sana,...cucuk tang cini..tak kurang jugak...ada yang nak sanggup berabis duit nak beli macam-macam produk jenis Vitamin C nie...

Kenapa nak buang duit nak buat sume2 tu???...Bukan saya nak up kan Shaklee..tapi saya sendiri dah merasai nya...Vitamin C Chew nie....Bukan saya sorang je tau..malah anak-anak saya pun turut merasainya sekali....

Malas nak citer panjang la...Jom kita tengok video nie...Apa kebaikan Vitamin C nie...Cer tengok..cer tengok....


Haaa...Nampak...Walaupun juz 3 je kebaikkan yang dia berikan..tapi banyak manfaat dia tau...Selalunya Vita C Chew ni...saya bagi kat anak2 je...Sebabnya leh hisap...macam gula-gula...Kanak-kanak kan suka kalau makan gula-gula....Dari bagi dowg makan Jajan yang dah da byk perisa..baik lah bagi dowg makan nie je...Tapi kadang2 pun saya da gak makan...hehehe...

Rase pun sedap....rase oren...Tak lah mahal sangat pun..Cuma RM39.75 je...tahan sampai 3 bulan pulak tu...kalau nak dibandingkan kne keluar duit beli ubat sakit...

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH