5 SEBAB KENAPA PILIH SHAKLEE UNTUK DIRI SENDIRI - CINTA HATI SAYA

Thursday 28 May 2015

5 SEBAB KENAPA PILIH SHAKLEE UNTUK DIRI SENDIRI

Assalammualaikum...

Hari nie..saya nak kongsi cikit..Kenapa saya nak join Shaklee..

1. MENCARI PENDAPATAN LEBIH
    Saya nie seorang isteri dan ibu...yang bekerjaya..Tapi macambiasalah, kalau cakap bekejaya..orang akan mention "Eh, dah keje kan..nape nak cr duit lebih..."..Tapi sebenarnya, orang tak kan tahu yang kita bekerja juga mempunyai masalah kewangan...Nak bayar kereta..bebanan hutang sana sini...Bak kata orang makin besar gaji tu...makin banyak hutang..Betul tak???...Walaupun keberja suami isteri..memenag tak dapat larilah...

    Tak dapat dinafikan lagi sebenarnya tu, Bile tengok, semua ahli Shaklee dapat pendapatan lumayan..Why not kn kalau kita cuba..mane tahu kalau dah rezeki...Alhamdulillah...

2. MEMBANTU KESIHATAN KELUARGA..
    1st sekali saya mula makan Shaklee untuk kecantikan sahaja...sebab saya nak cr yang semulajadi..tak nak ada campuran pape pun...Tapi bile dapat tengok effect dia...waa..bestnya..nape tak teruskan je...So saya pun join ahli la...bile repeat oder...Dengan takdir Allah s.w.t...suami saya kne stroke dan jantung..Hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu betapa besarnya dugaan yang Dia berikan kat saya,..

    Dari situ saya pun menggoogle la tok stroke dan jantung..Suplemen ape yang sesuai...So disebabkan saya dah join ahli..saya bertanyakn pendapat rakan yang lain..dan dowg suggest kt saya..VIVIX..satu2 nya tonix ajaib yang boleh membantu stroke dan jantung...Alhamdulillah..suami saya kini dah semakin sembuh...Sekarang..kami satu famili makan Shaklee...untuk kesejahteraan keluarga..

3. MENIMBA ILMU KESIHATAN
    Dalam Shaklee nie..kita dapat banyak ilmu..macam doktor...tapi kita nie doktor untuk vitamin..Macam-macam penyakit kita akan ketahui..dari yang tidak tahu langsung...pasal penyakit nie..sampailah kita tahu semua penyakit...Bile join Shaklee nie,..kita boleh tahu pelbagai penyakit...

    Dan yang paling bestnya, bile da penyakit tu,..mesti akan ada vitamin yang boleh membantu mengatasinya... 

4. VITAMIN PALING SELAMAT
     Bukan nak cakap vitamin dari produk laintak selamat..Tapi pada pendapat saya, Shaklee nie dah wujud sejak tahun 1900 lagi..Betapa lamanya dia dah ada..Kita pun belum ada lagi kan time tu...Dan saya percaya dengan Shaklee sebab..makcik saya sendiri yang berumur 60-an juga seorang ahli Shaklee...Dah lamakan wujud kat dunia nie..

     Kalau tak percaya juga...boleh tengok vitamin yang paling tua sekali...VITALEA...Dah berada dipasaran selama 100 tahun...Satu lagi..vitamin Shaklee diuji secara klinikal..bukan main bedal je...

5. ENJOY BUAT BIZ...
    Shaklee nie..taklah susah mane pun nak buatnya...Ada usaha..ada hasil...Terpulang pada individu itu..Kalau nak dapatkan income yang banyak..knelah usaha lebih..Begitulah sebaliknya...

    Biz Shaklee ini,..sebenarnya enjoy tau...kowg oleh buat online ke..offline ke..Terpulang..N yang paling best sangat..Dapat melancong tempat-tempat best...macam AS, Makkah..Italy...tapi nak dapat mcm tu..kenelah usaha lebih...

   Kowg akan dapat mentor yang sangat2 sporting dan beri support kowg..untuk berjaya..Macam saya sekarang..Masih lagi mentor ajar saya..Dapat pegi kelas2 yang happening...memang tak bosan tau..Boleh bawak satu famili g..kalau g kelas..



K lah..cukup dulu 5 sebab nape saya join Shaklee...Kalu anda nak tahu lebih2...Meh hubungi saya tau,...


Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

No comments:

Post a Comment