KOLESTROL RENDAH DENGAN PHYTOCOL-ST AGAR ANDA SIHAT CERGAS SEMULAJADI TANPA KESAKITAN

Setelah sekian lama tak berblog..so mulakan hari nie dengan berblog...Harinie sy nk cite cikit pasal PHYTOCOL-ST...ape itu???..ape fungsi dia???...siapa yang wajib ambil???

Sume saya akan saya citerkan...

Ape itu PHYTOCOL-ST??

- terdiri daripada rumusan proprietari yang dapat menghalang penyerapan kolestrol oleh tubuh..Maksudnya..manusia tidak dapat menghalang penyerapan kolestrol yang diserap oleh badan dengan apa jua cara sekalipun...Oleh itu, rumusan proprietari dari bahan semulajadi yang dikeluarkan oleh shaklee..mampu menghalang penyerapan kolestrol oleh badan dengan cepat..

- mengandungi bahan-bahan terdiri secara teknikal, disokong oleh lebih 80 kajian..

- berkesan dalam merendahkan paras kolestrol LDL semulajadi



TAHUKAH ANDA....PHYTOCOL-ST membekalkan 2000mg sterol dan stanol tumbuhan setiap hari..mengikut saranan Institut Kesihatan Kebangsaan..Ini bersamaan dengan .....




Sanggup ke kita nak makan banyak macam tu..mesti tak sanggup kan....baik lah kita telan je tablet nie..lagi senang kan...

Jom kita tengok pulak macam mane ianya bertindak dalam tubuh kita...

Menurut Dr.Bruce Daggy,timbalan Presiden dan ketua pegawai Sains Shaklee Corporation ... fistosterol yang di rujuk sebagai sterol dan sterol tumbuhan wujud secara semulajadi dalam kandungan yang sedikit  dalam sumber seperti kekacang,buah-buahan,sayur-sayuran ,biji-bijian ,legume,bijiran dan minyak sayuran.

-Struktur fitosterol adalah hampir sama dengan kolesterol dan dengan pengambilan Fitosterol ia akan bersaing dengan kolesterol untuk tapak penyerapan dalam sistem penghadaman.Hasilnya penyerapan kolesterol dihalang dan ia akan disingkirkan keluar bersama-sama fitosterol.ini bermaksud apabila kita mengambil jumlah fitosterol yang tinggi semakin kurang pula kolesterol yang akan diserap tubuh dan semakin tinggi peluang menurunkan paras kolesterol LDL(kolesterol jahat).





Jadi..kita perlulah mengatasi masalah kolestrol nie...sebelum jadi penyakit jantung yang serius...dan kemungkinan boleh menyebabakan stroke....

Macam mane nak beli Phytocol nie...meh sy tunjukkan ...




Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH