JAMU MODEN vs JAMU TRADISI..MANE SATU PILIHAN ANDA..

Jamu tradisional vs Jamu Moden...Masih ada lagi ke yang memilih untuk mengamalkan jamu nie...Bagi sayalah..tak kisah mane2 pun pasti ada kebaikan dan keburukkan nya kan...Hanya mereka yang dah tahu je dan merasainya sahaja yang boleh mengetahuinya...

Skema lak ayat aku tu...hahhaaha..abaikan je k...

jamu moden

jamu tradisional

Kalau anda pilih yang mane...Tapi bagi saya yang dah 3 kali bersalin nie...Dah merasai dua-dua jamu nie...Baik tradisi mahupun yang moden...

Pilihan anda pulak yang mane...nanti boleh komen kt bawah ye...Kita tengok pendapat msing berkaitan dengan jamu nie...Sebab setiap orang lain pandangan dia...

Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH