Saturday, 1 August 2015

LINDUNGI JANTUNG ANDA DENGAN SET KESIHATAN JANTUNG AGAR LEBIH SIHAT

Jantung adalah organ manusia yang sangat terpenting..Tanpa jantung manusia tak akan hidup..Jadi untuk menjaga kesihatan jantung amatlah sukar...Sebabnya..salah satu untuk menjaga ialah dengan mengawal sistem pemakanan yang seimbang..Silap-silap boleh jadi macam-macam kat jantung nie...

Ada cara yang paling mudah nak jaga jantung nie,...Dengan mengambil set kesihatan jantung...In shaa Allah..dapat melindungi jantung dari penyakit jantung...


Jom kita tengok fungsi setiap item dalam set kesihatan jantung nie...

GARLIC 
* Mengandungi spearmint yang mempertingkatkan sistem penghadaman dan juga melindungi fungsi jantung...
* menurunkan tekanan darah tinggi 
* menurunkan kolestrol LDL, trigliserid, melindungi jantung dan menghalang stroke

PHYTOCOL-ST
* menurunkan kolestrol secara semulajadi
* membekalkan 2000mg fitosterol setiap hari..yang terkandung dalam sayuran, bijirin, buah

OMEGA GUARD
* mencegah penyakit saluran darah dan stroke
* membantu mengekalkan tekanan darah normal
* merendahkan kolestrol
* membantu mengurangkan risiko sakit jantung


Sakit jantung bukan boleh buat main-main..Silap-silap nanti boleh kne macam-macam masuk kt jantung tu...Jadi baik kita jaga jantung kita agar lebih sihat..

Harga tak mahal mane pun kalau nak bandingkan nyawa kita,...Cuma RM 403.33 je..tahan selama 3 bulan tau...

Nak tahu lebih lanjut meh hubungi saya..

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM