TAK PERLUKAN MODAL YANG BANYAK UNTUK CANTIK

Perlu ke berhabis duit hanya untuk cantik dan sempurna di kalangan semua orang...Tak perlu kot nak berbuat camtu...Kan berbazirkan duit je buat cmtu...Duit habis..tapi hasilnya mendukacitakan...huhuhu..kesian korang kn nanti..

Meh cini..kak bedah nak gtau kt kowg..Perlu abiskan duit yangbanyak..tapi hasilnya kowg juga yang bangga nanti..Dengan 4 barang ni je..kowg dah boleh dapat macam-macam faedah tau...Bukan wajah sahaja cantik..malah seluruh badan pun cantik juga tau...


B-COMPLEX (120bj)
* membantu menghilangkan stress
* menghilangkan kelesuan badan

OSTEMATRIX (120 bj)
* mengawal tekanan darah
* melegakan sembelit

ALFALFA COMPLEX (k-330bj, b-700bj)
* mengurangkan toksin
* buang angin dalam badan

VITAMIN E COMPLEX (120 bj)
* anti-penuaan
* merawat kulit kusam

Nape sy gtau cmtu..Sebab semua yang ada dalam badan kita nie perlu dikeluarkan dulu..Baru badan rase fresh sangat2...Bile dah fresh tu..wajah, kulit badan kita pun terasa segar je kan...Barulah orang pandang kita.."Waaa..cun nya..Guna ape ye??"

Hanya RM 336.56 sahaja (alfalfa kecil)...Murah kan..Tahan sampai 3/4 bulan tau...


Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH