TESTIMONI NUTRIFERON BAGI MEREKA YANG DAH MENCUBANYA - CINTA HATI SAYA

Monday 17 August 2015

TESTIMONI NUTRIFERON BAGI MEREKA YANG DAH MENCUBANYA

Asik cite jekan..Belum tentu lagi, nak beli kalau tak de testimoni kan...Nah, saya bagi testimoni seorang pesakit yang demam dan selesema...


"...kali ini saya nak share tentang kesan penggunaan nutriferon untuk merawat batuk dan demam berpanjangan yang dihidapi oleh ibunda saya.minggu lalu, seminggu saya bercuti di selatan. 3 hari di skudai rumah bonda dan 3 hari di muar rumah mertua. kami bergegas pulang ke skudai memandangkan bonda dah seminggu demam dan batuk. takut melarat2 sebab katanya pergi klinik doktor takde jadi nurse cuma bagi ikut latest history dalam rekod bonda. risau juga bagi salah ubat. dah ler tu duduk rumah sorang2 jer tadek saper yang pantau.

sampai rumah, mmg badan bonda panas dan batuk2 tak berenti. sudah seminggu berbaring dan berselimut jer tak larat nak bangun. saya suakan nutriferon yang dilarut dalam air. lepas minum tak lama lepas tu bonda kata rasa mcm segar sikit. tak rasa sejuk2 dah... 3 hari di rumah bonda, saya beri minum nutriferon. hari ke 3 bonda dah sihat sepenuhnya dan dah mula menjamah makanan. sebelum tu mmg tak makan. asyik minum jerk. risau juga takut kena gastrik. alhamdulillah skang nih dah sihat.

nampaknya tak sia2 saya spare nutriferon. nutriferon mesti diambil sehingga pesakit beransur sembuh. saya juga membekalkan vitamin lain untuk bonda iaitu, vitamin C, B complex, alfalfa dan ostematrix. asyik makan ubat darah tinggi jerk... kena la jugak makan vitamin. faham2 jerk laa warga emas nih dah tak lalu nak makan banyak. balik2 roti.. roti... biskut... itu juga yang dia makan. cemana nak dapat vitamin yang seimbang kalau bukan dengan supplement. hope lepas nih bonda istiqamah makan vitamin dan dapat menjaga kesihatan sebaiknya.~~sumber asal..disini

-----------------------------------

Apa kata anda sekarang...Inginkan yang terbaik buat ibu bapa anda..Pilih lah sekarang...Hargai mereka selagi mereka masih ada...

No comments:

Post a Comment