KENAPA B COMPLEX SHAKLEE PILIHAN SAYA??? - CINTA HATI SAYA

Sunday 26 April 2015

KENAPA B COMPLEX SHAKLEE PILIHAN SAYA???

Kenapa saya pilih BCOMPLEX SHAKLEE...



Sebabnya...B Complex Shaklee dilengkapi dengan 8 vitamin yang sangat-sangat diperlukan oleh badan manusia...Ada sebab..kenapa saya pilih B Complex nie...

B Complex Shaklee dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi asid Folik, iaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah. Namun begitu Shaklee telah menghasilkan suatu selaput asid folik yang unik untuk menjadikan zat tersebut lebih mudah diperolehi dan digunakan dalam badan.

Jom kita tengok..apa lagi yang ada pada B Complex nie..

KANDUNGAN VITAMIN 
 Badan manusia tidak menghasilkan zat B...Sebab itu kita kene ambil zat B dari sumber makanan..


Siapa yang perlukan B COMPLEX nie...???

· Terdedah kepada sinaran matahari
· Terdedah kepada tekanan kerja dan beban kerja yang banyak
· Mereka yang mempunyai sakit kencing manis , tekanan darah tinggi, migraine
· Mereka yang tidak dapat focus dalam pekerjaan yang dilakukan.
· Mereka yang hendak menjaga kecantikan tubuh badan
· Mereka yang nak nampak cantik dan muda
· · Mereka yang mengandung dan menyusukan anaknya
· · Wanita yang mengambil pil perancang


Maka, jika anda mempunyai kekangan dalam memastikan pengambilan vitamin B yang lengkap, cubalah amalkan pengambilan suplemen B Complex...

Sekarang kita dah tahukan..betapa pentingnya B Complex nie dalam diri kita...sebab tu lah saya pilih Shaklee..Bukan sahaja untuk melengkapkan zat-zat yang diperlukan..malah memberikan kesan yang terbaik terhadap kesihatan kita..

Satu botol tahan sehingga 3 bulan...harga hanya RM 53.75 sahaja..tak mahal mane pun...

Pilihan ditangan anda...anda mampu mengubahnya...



Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

No comments:

Post a Comment