Monday, 20 April 2015

VIVIX HASIL YANG TERBAIK UNTUK PELBAGAI PENYAKIT

Sebab apa saya namakan vivix hasil yang terbaik...sebab ianya datang dari hasil yang kecil tapi memeberikan kesan yang menakjubkan pada kesihatan kita..Kalau anda tak percaya..Jom kita tengok apa ada pada vivix...


Vivix merupakan tonik ajaib bagi produk shaklee...Ia dihasilkan dari 4 mekanisma penuaan sel..:
* membantu melindungi dan memperbaiki kerosakan DNA
* mempengaruhi pengawalatur genetik
* membantu penghasilan tenaga 
* melambatkan pembentukan protein AGE

Vivix juga merupakan antioksida yang 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol...Ape tu RESVERATROL ????.

RESVERATROL ialah :

* bahan semulajadi yang terdapat pada tumbuhan dan buah seperti anggur
* mengandungi antioksida untuk membantu memperbaiki kesihatan
* melawan penuaan sel


Kalau orang putih..mereka minum wine merah tok dapatkan kesihatan yang baik..Sebab wine merah tu pun dibuat guna anggur gak kan..Tapi kalau kita ni takkan lah nak minum wine meah tu kan...Baik beli vivx nie..ada baiknya kan..

Fungsi dia lebih kurang sama je kan..Tapi anggur dari vivix nie..sebenarnya lebih baik dari wine merah tu..Lebih hebat lagi dengan hanya sesudu kecik je..


Betapa hebat kan vivix nie..sebab tu la saya namakan VIVIX HASIL YANG TERBAIK..