Thursday, 9 July 2015

DETOX YANG SELAMAT AGAR BADAN SENTIASA SIHAT DAN CERGAS

Assalammualaikum...

Kalau kita nak detox rohani..kenelah sembahyang kan..paling simple pun berzikir...Tapi macam mane pulak nak detoxkan diri dari segala macam toksik dalam badan nie...

-------------------------------

Sebelum tu..kita share cikit info pasal detox nie dulu...

DETOX 

-  Proses pembuangan toksin dalam badan..Ianya terhasil secara semulajadi ataupun dari pemakanan seperti pestisida, pewarna, MSG, logam berat dari air minuman, ubat-ubatan tang dimakan, stress, pencemaran alam sekitar dan macam-macam lagi..

Cara detox berfungsi - membuang segala racun dalam tubuh dengan secara semulajadi dan membantu memperbaiki metabolisme dan kemampuan sistem tubuh..

Kalau di biarkan berkumpul..makin lama akan mendapat penyakit seperti degeneratif, kerosakan sel tubuh, kanser, kolestrol dan darah tinggi..

KENAPA PERLUNYA DETOX

* mencegah penyakit
* memberikan istirehat pada organ tubuh
* membersihkan bahagian tubuh dari toksin bahaya
* membersihkan jerawat
* melambatkan proses penuaan
* meningkatkan ketahanan dan kemampuan tubuh
* meningkatkan kesuburan



KAT MANA NAK KENE CUCI

* hati


* usus kecil dan usus besar



* darah



MACAM MANE NAK CUCI??

* senang je nak cuci..tak yah nak buat pembedahan pun...makan je set detox nie...In Shaa Allah..segala macam racun boleh dibuang...



-------------------------------------

Jadi kita kenelah bersihkan segala racun dalam badan kita..supaya terhindar dari pelbagai penyakit yang berbahaya...

Lebih-lebih lagi nak raya nie kan...semua makan kita bedal makan je...lagi la bahaya..kolestrol bertimbun-timbun..lemak cepat ke naik tepu..Takotnya...

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM