Tuesday, 28 July 2015

PELIHARA SENDI DENGAN SET SENDI AGAR KEKAL SIHAT

Asaalamamualaikum...

Seperti yang kita tahu la kan..sakit sendi nie semua orang akan rase..tanpa mengira peringkat umur...Tak kira lah kecik ke..besar ke..tua ke..muda ke..sume akan kene...

Tapi macam mane nak hindarkan sakit sendi nie...Pemakanan ubat semestinya lah kan kalau kita jumpe doktor...Tapi takkan nak makan ubat je...Mesti ada cara lain yang membantu mangatasi masalah sendi nie...




SET SENDI

Ni la set sendi yang membantu anda mendapatkan kesihatan sendi yang baik..Jom kita tengok fungsi setiap item set nie..

OMEGA -  memelihara sendi yang berfungsi mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan..Kandungan paras asid lemak omega-3 akanlarut dalam tisu rawam..Boleh mencegah arthritis..

OSTEMATRIX - Membantu menguatkan tulang..kandungan kalsium menghalang osteoprosis, menguatkan kuku dan gigi, membantu menguatkan sistem saraf...Kaya dengan magnesium yang mengelakkan komposisi tulang rawan..Selain itu, membantu sistem saraf dan mengaktifkan enzim untuk menghasilkan tenaga

ADVANCE JOINT HEALTH - singkatan nya AJHT..membantu mengingkatkan keselesaan sendi yang mengandungi zinc,kuprum, magnesium dan vita C..Selain itu, berfungsi membangunkan kolagen penghubung dengan rawan yang sihat...


Sesuai dengan mereka yang berumur..Kerana kolagen dalam tulang rawan dah semakin habis..Jadi set nie mampu mengembalikan keselesaan pada tulang...


Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]

017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM