VERTIGO : TIPS SEMBUHKAN VERTIGO DENGAN VIVIX AGAR KEMBALI PULIH SEDIAKALA - CINTA HATI SAYA

Tuesday 5 April 2016

VERTIGO : TIPS SEMBUHKAN VERTIGO DENGAN VIVIX AGAR KEMBALI PULIH SEDIAKALA

VERTIGO???


APA ITU VERTIGO??






Pernahkah anda merasa berpusing-pusing..atau melihat sesuatu seolah-olah benda itu berpusing-pusing atau berputar...

Itulah yang dinamakan vertigo..Ianya bukanlah suatu penyakit..tetapi adalah disebabkan oleh ketidakseimbangan badan..Vertigo terjadi apabila sistem saraf utama kita menerima pelbagai signal ataupun input sekaligus dalam satu masa daripada dalaman telinga, mata, otot-otot dan juga skin pressure receptors..



Terdapat beberapa tips yang boleh diikut bagi mengurangkan ketidakkeselesaan untuk pesakit vertigo..

1. Merehatkan diri
- Pesakit vertigo perlulah merehatkan diri untuk beberapa seketika..Ianya bertujuan untuk mendapatkan balik keseimbangan dalam badan..dengan cara berbaring..telentang..dan melihat keatas...Berikut adalah cara-cara untuk merehatkan diri dan memulihkan keadaan berpusing.


2. Pengambilan streoid
- Pengambilan steriod boleh membantu pesakit untuk melegakan keadaan..tetapi dengan cara nie..pesakit tidak digalakkan untuk mengambil streoid...kerana boleh mengakibatkan terjadi penyakit lain seperti masalah buah pinggang...

streoid


3. Urutan vertigo
- Vertigo juga boleh menggunakan kaedah lain dengan cara urutan..ianya dapat membantu pesakit agar lebih selesa...
Urutan untuk vertigo

Antara cara yang lain..yang lebih memudahkan adalah dengan cara Vivix...yang mane Vivix telah banyak membantu pesakit vertigo pulih dengannya..

Jom lihat testimoni mereka yang telah mencuba Vivix untuk Vertigo..



Tetapi..perlu diingatkan ye...Vertigo nie boleh menjadikan pesakit menjadi pekak...Jika dibiarkan tanpa ada rawatan daripada doktor..Sekiranya, anda merasakan kelainan pada bahagian telinga..Sila rujuk ke doktor untuk rawatan lebih lanjut..


credit dr Azeni

Vivix membantu pesakit untuk pulih seperti sediakala  kerana kandungan antioksidan yang tinggi bantu untuk menormalkan kembalikan keradangan di bahagian telinga dan kepala.


Selain itu, Vivix dapat membantu sistem saraf utama kita berfungsi dengan normal kembali iaitu menerima signal dan mesej tanpa sebarang pertindihan.
Sebarang masalah...boleh hubungi saya...

IG : @arryanayash

PAGES : BUTIK VITAMIN AEIN

WA : 0173730567





No comments:

Post a Comment