PART 3 : STB2018 PROGRAM TEAM BUILDING YANG PALING MENCABAR - CINTA HATI SAYA

Sunday 25 March 2018

PART 3 : STB2018 PROGRAM TEAM BUILDING YANG PALING MENCABAR

Assalammualaikum..

Hari ke 3 kami kat Klana Seremban nie..dan hari yang terakhir kami ada kat sini..sepanjang 2 hari kami disini banyak yang membawa kami kearah kebaikan dan lebih utama adalah cara bagaimana kami nak memantapkan diri kami dalam sesebuah biz tu..Bukan hanya untuk diri sendiri tapi jugak untuk famili kita dan famili Shaklee..Nak teguhkan sebuah empayar tu.
Ok..hari ke 3 nie kami hanya buat xtvt santai sahaja..xde lah nak buat yang heavy lagi dh..sebabnya semalamnya dah buat yang xtream..nak tahu ape dia..boleh tengok kat part 2 nie..Dalam tu ada banyak gambar dan cerita pasal outdoor games nie..
Ok..kali nie..kami dibahagi kepada 3 kumpulan wanita sahaja..Dalam kumpulan nie semuanya berlainan partner tau..bukan macam team sebelum nie..Jadinya..kaum wanita ada 3 kumpulan..dan masing2 perlu buat xtvt yang telah disediakan oleh Ajk kami.



1st xtvt..masukkan gelung kedalam botol air..dari 3 kumpulan..kumpulan kami dapat banyak..iaitu 3 gelung dari 21 gelung..hahaha..ok la kan dari xde..lain2 kumpulan dapat masuk kan 2 je..Dan apa yang sy nak simpulkan dalam permainan nie ialah..fokus untuk goal..means..kita perlukan fokus untuk dapatkan sesuatu itu..


2nd games makan biskut tanpa menggunakan tangan atau kaki..of couse la kaki memang xleh kan..bagaimana nak masukkan tu..ikut kreativi kita..nanti saya akan share kan video nya..hahaha..korang tengok lah sendiri nanti..


3rd games pula kene terbangkan ikan tu smp ke penamat..1ekor dengan 3 org..pandai2 lah  nak buat macam mane..hahaha..akhirnya sampai jugak..memang kelakar jugak la..sebab anak2 kami yang tengok dah cakap..games paling senang..memang tercabar cikit la bila anak2 cakap mcm tu..

Ada lagi sebenarnya tapi nantilah saya nak buat yang last part 4 punya pulak..Tunggu ada gambar yang tak upload lagi dalam facebook kami.Tunggu tau.

No comments:

Post a Comment