BACAAN GULA MENURUN SELEPAS CONSUME DENGAN VIVIX SHAKLEE - CINTA HATI SAYA

Sunday 6 March 2016

BACAAN GULA MENURUN SELEPAS CONSUME DENGAN VIVIX SHAKLEE

Diabetes adalah salah satu penyakit yang semakin membimbangkan..Menurut Kementerian Kesihatan Malaysia..Penyakit diabetes adalah yang kedua selepas penyakit jantung..Jika anda lihat, sebenarnya kedua-dua penyakit nie adalah saing berkaitan...Jom kenali diabetes dengan lebih lanjut disini




Menurut Prof. Dr Azmi Kamaruddin dari Presiden Persatuan Endokrin dan Metabolik Malaysia, bilangan kemasukan pesakit diabetes lebih tinggi pada bulan Ramadhan..Menurutnya, apabila seseorang pasakit diabetes menahan diri daripada makan dan minum, perubahan fisiologi yang tertentu akan berlaku dan pelbagai komplikasi boleh terjadi sekiranya pesakit tidak membuat persediaan awal..

Terdapat 2 jenis diabetes iaitu :

1. HIPOGLISEMIA (paras gula rendah)
2. HIPERGLISEMIA (kandungan glukosa tinggi)

Jika anda salah satu peskit diatas..sila ambil perhatian...ianya mungkin boleh mengancan diri anda sendiri..Jadi anda seharusnya mencegah sebelum terlambat...Antara salah satu caranya adalah dengan VIVIX...

Jom kita lihat testimoni pesakit diabetes yang berjaya menurunkan kadar bacaan gula mereka..






Mereka telah mencuba dengan memberikan VIVIX untuk membantu insan kesayangan mereka...Alhamdulillah..ternyata hasil mereka berjaya..Malah insan kesayangan mereka dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat..Jika anda inginkan cara yang sihat..boleh ikut cara nie..

Dengan VIVIX anda boleh memberikan yang terbaik buat mereka...Ingin mengetahui cara lebih lanjut untuk mengawal diabetes boleh klik disini..

Saya berdoa agar pesakit diabetes bergembira dengan VIVIX...dan hidup dengan sempurna..

AAminn...




No comments:

Post a Comment