BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK UNTUK MENGAWAL STROKE AGAR TIDAK BERULANG KEMBALI - CINTA HATI SAYA

Sunday 6 March 2016

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK UNTUK MENGAWAL STROKE AGAR TIDAK BERULANG KEMBALI

Stroke merupakan suatu penyakit yang semakin membimbangkan..Tidak kira peringkat umur...Pasti boleh menghadapinya..Baru-baru nie saya ke hospital membawa suami untuk rawatan susulan...Alngkah sedihnya saya, bile dapat tahu dalam klinik pakar Cara kerja , ramai yang masih muda telah menghadapi masalah stroke...

Antara yang paling  muda yang saya pernah jumpa seorang ibu yang  berumur 30-an...Bayangkanlah dengan anak yang masih kecil tidak mengerti masalah ibunya..Si ibu pula terpaksa menjaga ank yang masih kecil itu..

Jadi kita sama-sama  hendaklah menjaga kesihatan agar dapat membantu mereka yang memerlukan..

Sebelum nie saya selalu citerkan pasal VIVIX..Testimoni Vivix yang dah banyak membantu ramai pesakit untuk pulih seperti sedia kala...Tapi kali nie pulak saya, akan ceritakan

---------------------------------------------------

 BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK UNTUK MENGAWAL STROKE SUPAYA TIDAK BERULANG KEMBALI

1- MEMPERBAIKI KEROSAKAN DNA

* Storke menyebabkan kerosakan sel pada bahagian otak..Bile kematian sel-sel otak, banyak fungsi yang boleh menyebabkan sistem saraf yang berfungsi mengawal aktiviti saraf untuk bergerak..Jadi, VIVI membantu memperbaiki kerosakan sel-sel pada bahagian otak agar dapat berfungsi seperti sedia kala..




2. PENGAWALAN GENETIK

* Sel-sel otak yang telah mati boleh menyebabkan  kemerosotan pada tahap sellular dan boleh melambatkan penuaan tersebut..Jadi, fungsi VIVIX yang ini adalah membantu meningkatkan sel-sel yang telah mati tu ke tahap yang lebih tinggi dan mengaktifkan genetik utama sekali gus melambatkan penuaan tahap selular..


3. MENGGALAKKAN BIOGENESIS

* Mitochondria di dalam sel amat diperlukan untuk menghasilkan tenaga yang kita perlukan..Jika kecekapan Mitochondria menurun fungsi sel juga akan menurun. dan ini akan menjejaskan fungsi otak tersebut..jadi VIVIX membantu menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) bagi sel nie agar tenaga di dalam sel dapat diperlukan



4. MELAMBATKAN PROSES PEMBENTUKAN PROTIN AGE(ADVANCED GLYCATION END PRODUCTS)

* Jika terlalu banyak protin AGE yang dihasilkan boleh menyebabkan kerosakan sel-sel dan fungsi sel tersebut..Jadi, VIVIX membantu melambatkan proses pembentukan protin AGE, sebabnya di dalam VIVIX nie ada 10x ganda RESVERATROL yang terdapat dalam anggur muscadine..

----------------------------------------------------------------------------------------
Jika insan tersayang anda mengalami stroke..berikan lah yang terbaik buat mereka..VIVIX adalah yang terbaik untuk mereka...agar membantu mereka mendapatkan kesihatan seperti sedia kala..

Jom saya tunjukkan anda..testimoni bagaimana VIVIX bertindak terhadap stroke, sila klick disini

Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM


No comments:

Post a Comment