PENGALAMAN SENDIRI YANG TELAH MENGGUNAKAN VIVIX UNTUK MENGUBATI STROKE DAN MASALAH PERTUTURAN - CINTA HATI SAYA

Thursday 3 March 2016

PENGALAMAN SENDIRI YANG TELAH MENGGUNAKAN VIVIX UNTUK MENGUBATI STROKE DAN MASALAH PERTUTURAN

Assalammualaikum..


Stroke memang menjadi masalah bagi mereka yang telah mengalaminya..Kadang-kadang boleh membuatkan mereka berasa cepat berputus asa dengan tahap kesihatan mereka..Sehinggakan boleh merasa rendah diri dengan keadaan diri sendiri..

Saya telah mengalaminya dengan keadaan suami saya sendiri yang mengalami stroke malah lebih memilukan diri saya bila ditambah lagi dengan masalah pertuturan...Allah...hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa luruhnya rasa hati nie..Bile orang yang kita sayangi menghadapi masalah sebegini..Walaupun bukan saya yang merasainya..tetapi saya dapat merasakan betapa sukarnya suami untuk berjalan..bertutur dan sebagainya..Membuatkan segala pergerakan menjadi terbatas..

Tetapi ikhtiar saya bukan setakat menjalani rawatan doktor dan susulan..Saya mengambil ikhtiar lain untuk membantu suami agar kembali seperti dahulu...Jadi saya mengambil VIVIX sebagai suplement untuk membantu mengembalikan keyakinan beliau..

Jom saksikan vlog nie..Bagaimana boleh terjadinya stroke dan cara penyelesaiannya..



Jika anda sayangkan insan kesayangan anda..Berikan lah yang terbaik buat mereka...Duit bukan menjadi masalah dalam..Jika ada kemahuan, disitu ada jalannya..

Saya harap dan berdoa agar suami saya kembali seperti dulu..Doakan kebahagiaan kami ye,...

No comments:

Post a Comment