Saturday, 11 April 2015

10 KELEBIHAN GLA COMPLEX YANG PERLU ANDA KETAHUI

Ramai yang dah tahu...GLA COMPLEX nie untuk membantu dalam masalah sistem badan wanita...tapi tidak terkecuali juga..lelaki juga boleh makan nya..

Tak payah nak risau lah...tak de nya pape perubahan pun kalau lelaki makan(takot pertumbuhan yang lain pula)..

Banyak masalah yang berlaku sekarang disebabkan oleh persekitaran kn..bile masalah tu berlaku..banyak pula yang timbul kat dalam badan kita..contohnya masalah jerawat..masalah jeragat..kulit tidak sekata..darah tinggi ada la..kencing manis la..macam2 lagi la...

Kelebihan GLA Complex Shaklee ni..mengandungi vitamin E yang asli..Jom kita tengok kelebihan dia ape..

Antara 10 fungsi GLA nie... :-

* Melegakan kelesuan - membantu menghilangkan kepenatan      
                       setelah bekerja
* Mengawal hormon estrogen dan testosterone 
* Membaiki sistem PMS - sakit pinggang, mood swing, bengkak 
                        payudara
* Mengetatkan uterus - mengecutkan saluran uterus
* Mengurangkan gula dalam darah - untuk pesakit diabetis
* Menghalang pembekuan darah
* Membaiki masalah rambut gugur dan rambut kering - selepas 
  bersalin
* Mengurangkan masalah kulit - eczema, alergi, kurap, kulit 
                               tidak sekata
* Antioksida yang meningkatkan sistem imun dalam badan
* Melambatkan proses penuaan dan monopause

Banyakkan fungsi GLA ni...tidak kira sesiapa sahaja boleh mengambilnya...samada wanita atau lelaki..


Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM