BAGAIMANA LELAKI MENJAGA KESIHATAN??

Semua orang tahukan..kalau bab pergi hospital..rata-rata lelaki pasti tak suka..Pantang dengar perkataan HOSPITAL...mesti bagi macam-macam alasan kan..Tapi bile dah duduk kt sana..macam-macam pulak alasan yang dibagi..sakit itu la..sakit ini lah..Padahal suke nurse-nurse tu melayan..cantik-cantik kan..

Tapi ada cara kalau tak nak pegi hospital nie...Makan lah supplement yang membantu kesihatan dalaman lelaki..Kita kene tahu...yang JANTUNG dan PROSTAT adalah pembunuh dalam senyap..Bak kata orang putih SILENT KILLER!! Jeng..jeng..jeng..

Jangan ingat orang lelaki xde penyakit no 1...tu lah penyakit nya..kalau tak dijaga..Jom kita tengok vitamin ape yang sesuai..untuk jaga jantung dan prostat..


So, bermulalah dari sekarang untuk menjaga kesihatan jantung dan prostat..Kalau anda sayang keluarga..baik anda sayang diri anda sendiri..Anda sihat keluarga pun bahagia..


Hafza Aein  Shaklee Independent Distributor [ID No : 979401]
017-3739567|aein_pspns@yahoo.com.my
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM

Popular posts from this blog

PETUA MENGHILANGKAN/MENGURANGKAN ASMA(SEMPUT) SECARA SEMULAJADI AGAR KEKAL SIHAT

PENYAKIT ASMA DAN PENYELESAIANNYA AGAR SIHAT TANPA UBAT

10 KELEBIHAN LECITHIN YANG MESTI ANDA KETAHUINYA AGAR TIDAK TERSALAH PILIH